Jadąc w stronę światłablog rowerowy

informacje

Km: 98.76 Km teren: 29.00 Czas: 08:02 km/h: 12.29
Pr. maks.: 51.78 Temperatura: 9.0°C HRmax: HRavg
3590: 3590kcal Podjazdy: 2356m Sprzęt: Kona Kula Aktywność: Jazda na rowerze
Trasa: Chorzów – PKP – Wilkowice – Magurka Wilkowicka – szlak niebieski - Czupel – szlak czerwony - Przyszop – Czernichów – Oczków – Łysina – szlak zielony - Łamana Skała – szlak czerwony - Potrójna – Kocierz – Wielka Puszcza – Międzybrodzie B. – Przegibek - Bielsko Biała - PKP - Chorzów

Mapa:

Początkowy niepokój wobec pogody rozwiał się wraz z mgłami na pierwszych kilkuset metrach podjazdu na Magurkę. Z każdym metrem cieplej i jaśniej, kilkanaście minut po wschodzie mogłem już podziwiać inwersję nad Kotliną Żywiecką i to zupełnie sam na szczycie:-)
Dalej przyjemnym niebieskim przez Czupel i odcinkiem schodzenia (czerwony) na przysiółek Przysop. Na tej wysokości, słoneczko i niekiedy intensywne kolory późnej jesieni jednak zaraz po zjeździe ponownie do gęstej mgły, przy spadku temperatury z 13stu na 2 stopnie:-/
Szybko przemykam asfaltami na kolejny podjazd i z Łysiny kieruję się nieco podmokłym szlakiem zielonym na Łamaną Skałę. Na pętle przez Leskowiec i Rzyki już czasu nie starczy więc na Potrójną się czerwonym, o tyle niefortunnie że zaraz za małymi skałkami na wierzchołku zaliczam glebunię. Potłuczony, upraszczam maksymalnie trasę do Bielska i spokojnie wracam akurat na zmierzch.
Po kilku dniach odkryłem że przy przewrotce odpadł mi przedni błotnik – ciekawe czy dotrwa na miejscu do wiosny?
Do wiosny bo wypad był pewnie zakończeniem sezonu (pierwsza nie rowerowa zima od trzech lat) lub przynajmniej początkiem planowej przerwy zdrowotnej.