Jadąc w stronę światłablog rowerowy

informacje

Czwartek, 14 lipca 2011 Kategoria Wycieczka wielodniowa, Dookoła Tatr
Km: 124.85 Km teren: 0.00 Czas: 07:37 km/h: 16.39
Pr. maks.: 70.00 Temperatura: 26.0°C HRmax: HRavg
2651: 2651kcal Podjazdy: 1385m Sprzęt: Author Horizon Aktywność: Jazda na rowerze
Bukowina Tatrzańska>Buńdowy Wierch(960)>Leśnica>Sądel(775)>Szaflary>Czarny Dunajec>Jabłonka>Krowiarki(1018)>Zawoja>Przeł.Przysłop(665)>Stryszawa>Góra Kocońska(557)>Gilowice>Żywiec>PKP>Katowice Brynów>Chorzów

Dookoła Tatr: Dzień trzeci

Nieśpieszny dzień, od rana jadę przez znane mi strony. Podjazd na Glinczarów, dalej szalenie stromy odcinek z Leśnicy na Sądel, w miarę równy fragment do Jabłonki i długi podjazd na Krowiarki.

Tatry z drogi Czarny Dunajec-Nowy Targ © turdus23

Spokojny letni dzień zostaje zakłócony na zjeździe z Przysłopa do Stryszawy. Wtedy przy pięćdziesiątce na liczniku w ramię trafia mnie osa. Podirytowana tym faktem - żądli. Jazdę wznawiam po prawie godzinnej przewie przeznaczonej na okłady z zimnego jogurtu. Przerwa wymusza zmianę celu jazdy z Chorzowa na dworzec w Żywcu. Sama jazda - czy to z nagromadzenia zmęczenia czy przez jad - idzie jak po grudzie aż do Gilowic. Tam, przy kościółku łapie mnie burza a w efekcie kolejnej przerwy spóźniam się na pociąg o 16. Spędzam ponad godzinę na dworcu w wolnym czasie dotując lodziarnię i miejscowych żebraków.
Wycieczka, choć nie bez przeszkód dobiega końca po dotarciu z pociągu do domu. Piękny i niedopracowany wyjazd pozostawiający na przyszłość zdobycie Hrebenioka, zapewne wraz z Spisską Magurą lub Kralovą Holą.