Jadąc w stronę światłablog rowerowy

informacje

Km: 354.41 Km teren: 2.00 Czas: 19:08 km/h: 18.52
Pr. maks.: 73.65 Temperatura: 22.0°C HRmax: HRavg
8609: 8609kcal Podjazdy: 3176m Sprzęt: Koga Miyata Aktywność: Jazda na rowerze
Ch.- Knurów- Racibórz- Opava- Bruntal- Slezka Harta- Slunecna (800)- Moravsky Beroun- Vitkov- Hlucin- Wodzisaław Śl.- Rybnik- Orzesze- Ruda Halemba- Ch.

NOWY REKORD!
będący rezultatem dwóch objazdów. Stary rekord pobity o ledwie 17km,przy prawie ponad 1500 metrów przewyższenia więcej na trasie.
Pierwszy objazd czekał na mnie ledwie po kilku kilometrach, całkowicie zalane i nieprzejzdne były Kochłowice, dobę po burzy woda sięgała po pas przechodniów i skótecznie zniechęcała do pływanie w nocy o 0:30.
Nocny odcinek do Czeskiej granicy przebiegł nader szybko i urokliwie, noc potrafi być piękna. Po wschodzie skótki całkowitego braku snu, otępienie i powolna jazda między Opavą a Bruntalem przyniosły na tyle duże straty w stosunku do planu że zamiast posiódmej zawitałem w tym miasteczku po dziewiątej. Zgodnie z planem dalej miałem objeżdzać Wysoki Jesenik i wracać przez Kędzierzyn a tak postanowiłem spontanicznie kierować się na południe na najwyższy szczyt Niskiego Jesenika - Słoneczną (800 m.n.p.m.) asekurując się pociągami z Ołomuńca do Bohumina. Szybsze tempo i dopiero południe skusiły jednaj do kontynułacji jazdy tym niskim pasmem w stronę Chałupek. Ostre podjazdy za Vitkovem i objazd do Haju na Slzezku postawiły sprawy jasno - do Chorzowa dostanę się tylko rowerem a że na ósmą w poniedziałek do pracy, konieczne było sprawne pedałowanie po rekord. Ostatecznie zawitałem tam - w przeciwieństwie do ranka niezbyt śpiący - po północy. Kondycyjnie z tą najtrudniejszą do tychczas trasą dałem sobie nawet łatwo radę, co skłanie do refleksji ile tej doby przejechałbym po bardziej płaskim terenie i/lub słabszym wietrze. 400?

Czas brutto - 24:16 godz.