Jadąc w stronę światłablog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy turdus23.bikestats.pl

zaliczone gminy

linki

La strada per Roma: Orvieto (7)

Sobota, 19 września 2020 Kategoria La strada per Roma 2020, Wycieczka wielodniowa, W towarzystwie
Km: 100.43 Km teren: 1.80 Czas: 06:20 km/h: 15.86
Pr. maks.: 62.05 Temperatura: 30.0°C HRmax: HRavg
2440: 2440kcal Podjazdy: 1079m Sprzęt: Koga Miyata Aktywność: Jazda na rowerze
Trasa: Montalfina - Castel Giorgio – Tamburino – Orvieto – Scalo – Baschi – Pisciarello - Bomarzo - Sant'Eutizio – Vignanello - Fabrica di Roma

Dzień 8/12
Czas brutto: 9:50

Rano obudził nas orzący „nasze” pole traktor. Na szczęście obeszło się bez ekscesów, rozmowa grzeczna ale i tak tempo zbierania obozowiska było równie ekspresowe jak tempo orki.
Jazda była już spokojniejsza ale po odwiedzeniu pięknego Orvieto prowadziła dość tragicznie popękanymi nawierzchniami dróg Lazjum a pod wieczór w smogowej zawiesinie. Która utworzyła się nad kasztanowymi gajami, zapewne klimatycznymi w innych okolicznościach.