Jadąc w stronę światłablog rowerowy

informacje

Km: 205.29 Km teren: 5.40 Czas: 11:42 km/h: 17.55
Pr. maks.: 64.93 Temperatura: 26.0°C HRmax: HRavg
4840: 4840kcal Podjazdy: 2619m Sprzęt: Koga Miyata Aktywność: Jazda na rowerze
Trasa: Batory - Mikołów - Wyry - Kobiór - Pszczyna - Landek - Pierścieniec - Skoczów - Godziszów - Goleszów - Trzyniec - Bystrice - Loucka (835) - Milikov - Mosty u Jablonkova - Cadca - Cadecka - Cierne - Jaworzynka Krężelka - Zwaroń - Rachowiec - Serafinov Grun (784) - Rachowiec - Sól Kiczera - Milówka - Węgierska Górka - PKP - Kato - Batory

Czas brutto: 18:05

Doroczna 200setka zaliczona a przy okazji nowy podjazd na Loucke na Trzyńcem - całość dobra ale świetny nowiutki asfalt położyli w najstromszym odcinku - wg. znaku 18%. Droga praktycznie brak aut, jedyni szosowcy zawracający na pętli autobusowej, pojedynczy piechurzy. Miły a coraz mniej spotykany przypadek (np. co chwilę rower na drodze do Kamiennej Chaty).
Dalej przez Słowację po Polski - miała być Ochodzita i meta w Zwardoniu ale podejrzewałem tłok i wybrałem spokojniejsze drogi. Przynajmiej do Milówki bo droga boczna przez Mały Ciesiec to obecnie dramat, w związku z budową obejścia Węgierskiej Górki. Nawet nie wiem czy przejezdna bo wycofałem się w połowie na krajówkę.

Rano ponownie zamułka, dieta pomogła na zasypianie ale i tak energię poczułem dopiero w Zwardoniu - jechało by się dalej.