Jadąc w stronę światłablog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy turdus23.bikestats.pl

zaliczone gminy

linki

Korona Francji: Cluny (3)

Poniedziałek, 20 lipca 2020 Kategoria Korona Francji 2020, W towarzystwie, Wycieczka wielodniowa
Km: 102.13 Km teren: 20.50 Czas: 07:02 km/h: 14.52
Pr. maks.: 49.91 Temperatura: 34.0°C HRmax: HRavg
1880: 1880kcal Podjazdy: 931m Sprzęt: Koga Miyata Aktywność: Jazda na rowerze
Trasa: Chapaize – Brancion – Tournus – Mâcon – Davayé – Vergisson – Milly-Lamartine - Berzé-le-Châtel – Cluny - Vaux

Dzień 4/24
Czas brutto: 13:20

Rano malownicze okolice Brancion, są słoneczniki, osiłki i romańskie perełki architektury. potem rowerowa wzdłuż Saony. Upał coraz bardziej dawał się we znaki, popołudniu wyszły prawie dwie godziny sjesty. Końcówka dnia to kolejne piękne fragmenty winnych wzgórz Burgundii. Dojazd z chwilą ochłodzenia w tunelu na rowerowej do legendarnego Cluny z pozostałości bogactwa jego klasztoru. Jego kopie i kościoły nawiązujące stylem, będą nam towarzyszyć przez pozostałe 3 tygodnie, nieraz i nie dwa.
Wieczorem jeszcze zepsuta kuchenka u brata i kartusz u mnie. Nieszczęścia przychodzą parami.